woensdag 10 september 2014

Wit brocant serviesgoed


Het begon allemaal met 1 theepot .... zoals bij iedere verzamelaar begint het altijd met 1 ding ... nu heb ik inmiddels verschillende leuke onderdelen van witte serviezen bij elkaar gesprokkeld ...

Ik ben echt een liefhebber van wit ... of het nu serviesgoed, lakens of meubels zijn ... het liefste heb ik alles in het wit. 

De meeste mensen denken dat het dan heel kil is met zoveel wit maar omdat alles doorleeft is heeft het toch een warme uitstraling.

Op dit moment is nog niet alles in mijn huisje wit ... maar ik merk wel dat als ik iets vervang dat het altijd vervangen word door wit ... dus in de loop der jaren zal het telkens witter worden ... 

Mijn inrichting is ook geen vaststaand iets. Ik kan jaren hetzelfde hebben staan, maar dan ineens een leuk oud item vinden waardoor alles van plaats moet veranderen om het "perfecte" plekje te creëren voor mijn nieuwste aanwinst ... 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten