donderdag 11 september 2014

Verlanglijstje ...


Hoi hoi,

Zodra ik tijd heb ga ik nog wat foto's maken ... hopelijk kan ik ze snel plaatsen.

Vorige week heb ik een leuke toneelkijker gevonden, stond al ff op mijn verlanglijstje maar die kan ik nu dus afstrepen ...

Ik denk dat iedere liefhebber van brocante / shabby chic wel een verlanglijstje heeft van spulletjes die hij / zij graag nog wil hebben (en misschien alle andere mensen ook wel :-)

Op mijn verlanglijstje staan in ieder geval nog wel wat leuke spulletjes die ik graag voor een leuk prijsje zou willen vinden ...

Mijn verlanglijstje ziet er op dit moment ongeveer zo uit :

* Houten hobbelpaardje (liefst wit hout) en dan van het type wat je normaal op een draaimolen ziet ... wel een klein formaat natuurlijk want zo groot is mijn huis ook niet !

* Oud zilveren bewerkt bestek ... nadeel is dan wel het zilverpoetsen natuurlijk.

* Witte brocante eethoek .... lekker groot ... voor minimaal 6 personen. Een bankje erbij met opbergruimte is ook wel heel erg leuk (en praktisch)

En dan natuurlijk kleine snuisterijen : oude glazen flesjes, verzilverde spiegel met borstel voor op de kaptafel, oude boeken met linnen kaften ... en natuurlijk oude koffertjes (ik kan er niet genoeg van krijgen)

ef

Geen opmerkingen:

Een reactie posten