donderdag 12 februari 2015

Eindelijk een nieuw berichtje .... mijn keukentje


Hoi allemaal,

Eindelijk weer een nieuw berichtje ... 

Bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige post .... en ik zie dat er weer een nieuwe volger bij is gekomen, leuk ! Sternenglanz welkom op mijn blog !

Inmiddels heb ik 3 blogs : een kaartenblog, een blog met gehaakte en andere zelfgemaakte projectjes en mijn brocante blogje. 
Mijn kaartenblog neemt veel tijd in beslag omdat ik in 2 Design Teams zit, 1 in Duitsland en 1 in Amerika, met als gevolg dat ik alles er in 3 talen op moet zetten ... 
zo heb ik mijn eigen braintraining :-) 

Maar daardoor blijft er voor de andere blogs wat minder tijd over.
Heb je interesse om eens een kijkje te nemen op 1 van mijn andere blogs klik dan rechts in de balk op het logo ... zo kom je op mijn blog met gehaakte en andere spulletjes, van daaruit kun je op dezelfde manier doorklikken naar mijn kaartenblog.

Dit zijn de spulletjes op mijn aanrecht. Ik heb al vaker geprobeerd het op te ruimen maar telkens komt het weer terug, vind het anders zo kaal, haha.
Het eierrekje is van gietijzer, ik gebruik het eigenlijk niet maar vind het gewoon leuk ! En de grote glazen pot met stro en vlinders en het kleine stolppotje met stro en vogeltjes heb ik beiden op een rommelmarkt gevonden, iedereen vind ze heel apart. Ze staan er al enkele jaren en ik ben er ook nog niet op uitgekeken. 

Ik ben op de brocante / landelijke spulletjes eigenlijk niet snel uitgekeken. Ik zie dat veel mensen telkens andere spulletjes op de vensterbank hebben staan, maar hier blijft eigenlijk bijna alles hetzelfde. Ik schuif wel met spullen als ik iets "nieuws" of liever gezegd "ouds" bij heb maar er gaan weinig spulletjes weg. De meeste vind ik te uniek.
Hebben jullie dat ook ? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten